an angel.

har offrat timmar,dagar,veckor och år.. en massa tid till att bara tänka.
men ändå kan jag inte förstå.. kan inte förstå varför du bara lämnade oss.
när jag väl hade börjat tro på dig,när jag trodde att du skulle kämpa..
så la du bara av! men jag vet att du hade klarat mer,om bara viljan funnits där.

att förlora det absolut finaste man hade,min trygghet.. det var hemskt.
det är så ofattbart att något så betydelsefullt bara kan försvinna så snabbt.
och tanken av att man aldrig mer ska få se en skymt av det igen,är skrämmande.




du är luften jag andas,marken jag står på & solen som lyser upp min dag.

jag älskar dig så obeskrivligt mycket,elisabeth almqvist!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0