9 september.













min födelsedag började med att pappa,syster & bror kom in och sjöng för mig imorse..
när man var liten låg man alltid och låssas sov,men denna gången sov jag på riktigt!;)
fick lite presenter oså,som i stort sätt bara var pengar! sen körde pappa mig till skolan..
några tjejer i klassen kom förslag med en fika på rasten,så det blev en sväng till pascha!

sen efter skolan blev det jobb i några timmar,kan inte bli bättre ju!
fick iallafall ett fint armband av min chef i present,så himla gullig är hon..
sen kom även min syster och överraskade mig med några paket till..
tror ni jag blev glad eller? kan visa vad som fanns i dom imorgon!;)

tack så mycket allihopa för de fina gratulationerna och till de goa tjejerna i klassen som sjöng så fint för mig på engelskan.. haha,så söta är ni!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0