tuesday.

var ute och gick i nästan en hel timma förut,haha visst är jag duktig?
blev även fast vid en handbollsmatch när jag mötte upp syster påväg hem!
och nu har jag fått i mig lite kvällsmat & kollar helt ointresserat på fotbollen..

fick förresten tillbaka mitt samhällskunskaps-prov idag,angående partier..
tar stolt emot ett VG fast jag inte pluggat något vidare mycket!:D
och hade muntlig redovisning i svenskan idag med.. inte övat ett skit där heller.
men trots det så fick jag ändå ett VG där med,heeelt okej om ni frågar mig!

och imorgon är man ledig! och då ska jag fan sova ut lite.. huuur skönt!?
sen på kvällen är jag bjuden på bio med,låter väll som en ganska fin dag tycker jag!

puss & hej!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0