vår juulskinka har rymt,hur kan en gris bara försvinna..?

hejsan hoppsan alla glada!
idag är det första december,vilket betyder 23 dagar till jul!
ska jag vara ärlig så gillar jag inte julafton speciellt mycket längre..
och det finns skäl till varför jag inte gör det,tråkigt men sant.
men hela stämningen och allt runt omkring är så himla mysigt!

har just nu intagit min plats i sängen under min underbara filt!
lyssnar på julradion & kollar på julkalendern som jag missade imorse!
de som saknas nu är bara den nybakade lussebullen, som inte finns...

och påtal om julen.. tog förresten en fika på espresso house idag efter skolan.
drack en riktigt god chai latte,och där kom ännu lite mer jul-feeling!





första luckan öppnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0