heaven was needing a hero.

sitter och lyssnar på din favoritlåt,den vi alltid satt och lyssnade på innan.
du och jag. du älskade den låten. men det var då, och nu är nu.
försöker intensivt lyssna på texten,men hinner inte mer än till första raden.
sen börjar ögonen fyllas och tårarna rinner ner för båda kinderna.
tänk att bara en låt kan väcka fram så många känslor på samma gång.

tusen olika tankar bubblar upp i huvudet när jag tänker på dig.
och som ett litet kasettband i huvudet  så spolas minnerna upp gång på gång.

kommer alltid minnas dig och den person du var. du var rent ut sagt underbar.
du gjorde mig alltid glad och fanns alltid där som en extra hand när det behövdes.
du var som min lilla dagbok,den jag berättade allt för. allt mellan himmel och jord.

jag önskar verkligen du var här hos mig nu. vill att du ska vara en del av mitt liv.
önskar du kunde få vara med om allt som händer mig och se när jag växer upp.

jag vill ha min mamma här,inte 3928527 mil härifrån,i himlen.♥





♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

                                                                                  I LOVE YOU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0